California dreaming.

Nu på eftermiddagen har jag verkligen sölat.
Jag duschade hur länge som helst, satt vid datorn efteråt fast jag egentligen borde ha fixat mig.
Nu, när jag har fixat mig, håller jag på med annat.
Aldrig kommer jag iväg.
Imorse kunde jag bara äta en skål med yoghurt, allt annat är för hårt att äta och just nu äter jag en till skål med yoghurt - min minilunch. Vad ska jag äta på stan när jag väl är hungrig? Måste typ mala ner allt i en mixer.
Jag kan nog köpa några glassar från McDonalds. Det funkar utmärkt.
När jag väl blir klar nån gång ska jag ta tunnelbanan och ge mig ut på stan. Alex slutar jobbet kl fyra så vi träffas då och hittar på nåt.
HAHA ... sista bilden.

Kommentarer
Postat av: Malin

fått en nikon i julklapp?!?!? :DDD

2010-12-29 @ 17:56:21
URL: http://skump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0