Fan. Fan. Fan. Fan.

För ca 2 minuter sen välte jag omkull min gitarr.
Skaftet gick mitt i tu.
Jag är jävligt förbannad. Jag tog sönder gitarren förra året med innan min födelsedag. I år tar jag sönder den igen innan jul.
Nu kommer mamma och pappa bli jättearga därför att de måste betala minst 1500kr till att laga den. Fan.
Fan. Fan. Fan.

Jag var på glatt humör tills jag tog sönder min kära ägodel.



Okej. Jag använder fortfarande min mobilkamera till att ta kort men det är ju därför att kameran fortfarande är hos pappa.
Trodde jag.
Sen insåg jag att han tagit hem kameran. Då började jag fixa med stativ o allt vad det heter.
Men DÅ tar jag sönder min gitarr. Fan.
Så inga kvalitetsbilder blir det nu inte.

Bilden till höger, är inte det en liten söt gran jag har i mitt rum? Jag vet, jag kunde tagit en mer smikrande bild! 
Det är det enda jag har som är julaktigt. Jag ville absolut inte ha en julstjärna när mamma föreslog en. Isch. Så fult i mitt rum. Jag har redan en massa saker i fönstret.






På tal om juldekorationer:
Jag börjar tycka att vi har lite väl lite ljus på vår framsida ...

Konstigt nog dekorerar man lika fanatiskt i England ...



Men ... inte hemma hos oss.


Kommentarer
Postat av: Storasyster



Men OH NO gitarren!!!

Puss, vi ses snart, då ska jag myla dig i snön :)

2010-12-07 @ 22:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0