Hår, hår, flygande hår ... kreativitet kallas det!

Idag känner jag faktiskt lite frihet från läxor.
Men det är helt fel.
Jag känner just så därför att jag har ingenting tills imorn som måste göras klart.
Därför tror jag att jag kan slappa lite extra.
Helt fel igen!
Jag bör göra mina två engelskauppsatser och öva inför SO-läxförhöret.
Fan.
Blir aldrig fri ...

I alla fall, eftersom jag fick för mig att jag var fri så utnyttjade jag den friheten till fullo.
Jag satt vid tvn för första gången på 1½ vecka plus att jag hann med att experimentera med kameran!

Ehehe, nu kommer en massa roliga bilder för en gångs skull!











Lite nostalgi: några månader sen.

Ha! Kolla mitt hår! Vilket passar jag bäst i - kort eller långt?
8:ans avslutning.






Jag saknar sommaren otroligt mycket!






Mitt älskade, saknade, långa hår! Gaah ... blir helt insane när jag ser bilderna.
Vill vara brun och ha vågigt, långt hår!







Jag saknar eftermiddagarna och kvällarna under sommarlovet på landet vid sjön. Väldigt mycket.


Kommentarer
Postat av: anhthu

vackert!

2010-12-16 @ 16:46:06
Postat av: becca

du passar nog bäst i kort..i långt blev det så mycket, man såg inte ditt söta ansikte! :D <3

2010-12-16 @ 17:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0