Är det verkligen första december idag?

Idag ... Den här veckan har jag otroligt mycket att göra. Helt sjukt.
Därför blir denna vecka helt segig med bara några få inlägg. Hinner inte mer! :O
Men självklart ska jag göra mitt bästa.

Ikväll blire ridning eftersom jag var sjuk i måndags då det egentligen var.
Det är bajskallt ute! HUR ska jag kunna rida i ett ridhus som bara består av träpinnar?!
Det kommer vara minst -15 grader där inne. Fy fan. Fy fan. Fy faeennn.


Jag kännde att jag åtminståne kunde anstränga mig lite - här är en fin bild på mig när jag äter dumle!

Här är de omtalade "behind the scenes" på våran fotografering som skedde i början av november!


Kommentarer
Postat av: mikaela

jaa åh paris längtar efter att få möta våren i paris! men den staden är nog alltid vacker...



haha älskar din dumlebild!

2010-12-01 @ 21:45:19
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0