Första gången jag inte pyntar granen i år med folket i huset.

Daglig rutin: snora.

Har suttit i mitt rum i princip hela dagen och hållit på med julklappar, speciellt till Alexandra.
Vill bara överdrösa henne och hela familjen med presenter men banken cashar ju inte ut så mycket som helst.

Därför
finns det ett annat sätt att visa uppskattning på ett mycket billigare sätt, nämligen genom att slå in presenten och dekorera omlsaget så fint och kreativt som möjligt. Det är något som jag verkligen tycker är kul och om jag skulle få ett sånt paket med fint omslag skulle jag förstå den tid och "omsorg" det tagit för att göra nåt sånt för en person. Det är verkligen uppskattning. Enligt mig, haha.
Tvärr kan jag inte visa hur det ser ut, men en sak kan jag säga: mitt paketpapper är ljusrosa med vita prickar! Ehehehe. :D

Även fast jag är förkyld tänker jag tvinga iväg mig till skolan imorn bara för att få spendera lite tid med min fina klass. Då har vi ju paketleken som jag inte får missa!

Ahahaha, på tal om paketlet - jag gick till Konsum för att hitta tre fina presenter. (Jag kom just på att jag inte slagit in dem än ...) När jag stod inne på Konsum fick jag syn på en pumpa! En pumpa! Haha! Funderade på att köpa den men den var så väldans tung ... Jag kom hem, fortfarande haltande pga träningsverk i vaderna, med en väldigt konstig grönsak utstickande ur påsen, samtidigt som jag åt på en choklad bit. Ni skulle ha sett mig. Ahahah ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0