Kanel

Vaknade upp runt nio?
Hennes extrasäng är inte precis lika skön som hennes egen eller min där hemma ...
Men hon måste ju få ge sin pojkvän nån plats i lägenheten så han snor den andra halvan av hennes dubbelsäng.
Inte snällt. :P
Idag ska Alexandra fixa lite hemma och jag ... ja, jag är lite osäker på vad jag ska hitta på.
Igårkväll såg vi på film i alla fall - Killers! Riktigt gullig film, mest för att snyggingen Ashton Kutcher är med.
Har precis varit och köpt gigantiska kanelbullar till ett litet fika.
Hur fasen kommer det gå när jag knappt kunde äta en vanlig macka i morse?
För er som inte vet (eller har jag redan babblat om detta i bloggen i går?) så bytte jag tråd i min tandställning eller vad det heter så det spänner otroligt mycket vilket gör att det gör så himla ont i tandraderna, speciellt undre tandraden.
Igår kväll fick jag ett nytt nagellack av Alexandra - den färgen jag hade skrivit om i bloggen!
Resultatet blev riktigt snyggt med rätt kläder på - militärfärgad tröja.
Ljuset gör inte färgen rätta - lacket liknar mer bilden till vänster men bara lite ljusare. På den högra bilden ser lacket väldigt bajsbrunt ut men(!) lacket är mer lergrått. Hoppas ni fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0