Vill ha nagellack, tack!

Mins systers pojkvän åkte hem till Stockholm vid lunch medans syrran stannade kvar ett tag och åkte runt fem till Stockholm igen.
Men det är inte längde jag behöver sakna henne.
Jag kommer träffa henne imorgon.
Jag åker ensam upp till Stockholm imorgon för att spendera lite mer tid med henne!
Jag gillar verkligen att vara i Stockholm. Det känns som om den staden passar mig ganska bra. Och det blir ju bara ännu bättre av att älskade Alex bor där! 

Under tiden som jag är där kommer Alex att jobba, men på eftermiddagarna (runt fyra, fem) kommer vi hitta på en massa saker. Då jag är ensam på dagarna kommer jag passa på att gå runt på stan, vilket jag brukar göra när jag är hos henne.
S-H-O-P-P-I-N-G.
Jag har en massa presentkort att utnyttja och av föräldrarna kommer jag få lite extra cash, haha.

Det Alex sa till mig idag var att det plötsligt blivit populärt med matta nagellack i Stockholm som tex matt brun. 
Hm?
Bäst att passa på att kolla upp vad som finns på Make Up Store i Stockholm.
 
Kollade just på hemsidan och priserna ligger på 130kr styck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0