Det är dagar som denna då man verkligen uppskattar vintern - 10 minus och solsken!

Idag är jag en sjukling. Jag sitter här hemma och har ont i halsen. Det finns både positivt och negativt med detta:
Positivt: jag slipper vara i skolan och inte hinna med något. (Tydligen så jobbar inte jag så mycket i skolan ... ) Dessutom kan man gå runt i mjukis och vara osminkad.
Negativt: det gör ju ont att vara halsöm, dah! Riktigt dåligt ...

Men, då kan ju jag lika gärna passa på att blogga lite hur som helst nu när jag har hela dagen på mig att hinna göra klart alla mina läxor. (Som om jag kommer göra det ...)

Jag har äntligen hittat gitarrkompet som jag ska spela till musikprojeket! Bra bra. Nu måste jag bara öva på det, jag lovar, det låter inte precis som Lady Gagas riktiga gitarrist.

Önska mig krya på mig, höhö ..

PS. Stackars Anhthu, förlåt för att du blev ensam idag! :)


Kommentarer
Postat av: smyckestokig

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-11-30 @ 05:45:01
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0