Morgonmänniska helt klart. Fast jag gillar natt bäst. Eller? Hm ...

Mamma och jag kom inte iväg till Norrköping förens runt klockan tre.
Och vi kom inte hem för ens klockan halv elva. Japp.

Som sagt, jag kom hem med två stora påsar från Vero Moda och lite smink + sminkborstar.
Vero Moda har ibland snygga kläder. Egentligen nästan aldrig. Typ 30-årings-butik.
Efter att mamma var där inne ett bra tag letade jag också fram lite saker.
Vips så hittade jag fem klädesplagg jag absolut ville ha ... (Inte 30-åringskläder då)

När vi väl kommit hem till Linköping igen går mamma och jag in på Ica Maxi. ¨
ICA MAXI KLOCKAN NIO!? Vad gör man där DÅ?
Hm ... ytterligare två påsar med oss hem. Fast med MAT i. Onödigt ...

Äntligen hemma klockan halv elva. Men går inte och lägger mig förens klockan tolv. Gaah.
Jag mår bättre av att lägga mig tidigt därför att idag vaknade jag upp med näsan täpt med en hink äckligt snor.
Eeeuw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0