My november

Anhthu och jag var ju på Ikano idag.
Vi kollade knappt i butikerna. Vem gör det när man kan fika?
Anhthu och jag tog var sin biskvi. (Anhthu, det heter BISKVI)
Hon grävde i den med sugröret. Jag som var smart tog en sked att äta med.
Vi snackade om allt mellan Jupiter och daggmaskar. (Haha, inte bokstavligt. Man säger ju "allt mellan himmel och jord")

Jag har lovat Anhthu att jag ska kolla på en koreansk serie med henne.
Döda mig! Koreanska serier handlar bara om drama, drama, drama.

Tänk att det redan är NOVEMBER.
Hallå! Kan du vänta upp lite universum? Jag vill hinna skriva ner min önskelista inför min födelsedag!
Japp. Så är det. Jag fyller år den 27 november! Och då är det inte 16 år jag fyller utan bara 15.
Ha! Vad liten jag är ...





Haha!
 



Jag tänkte att jag lika gärna kunde börja använda den.








Konstigt nog har jag börjat lyssna på sån här musik. Jag menar, vem trodde att jag skulle lyssna på detta?
Taylor Momsen är med i bandet The Pretty Reckless. Deras första album. Jättebra.
Lyssna på hela låten.
Typ 0.50 börjar refrängen om ni hellre vill komma fram till den ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0