Suddigt

Stod på stan i två timmar för att "sälja" Berzan. (Göra reklam)
Det var inte kul precis därför att typ ingen kom fram och ställde frågor eller nåt.
Men som tack fick vi beställa precis vad vi ville från Café Gyllen. Då passade jag att ta med mig hem 10 st praliner. Och de är ju asdyra, en liten pluttchoklad för 10kr ... Men man fick ju ta vad man ville gratis därför att det var ju skolan som betalade. (Y) ^^

Efter det, runt halv tre - tre, mötte jag upp Anhthu på stan.
Den stackarn som hade cyklat hemifrån enda till stan i ovädret och dessutom skulle cykla hem efteråt.

Igår var vi sammanlagt fem tjejer hemma hos mig som hade galet kul. Tackar man tackar.




Kommentarer
Postat av: becca

hahaha, aa på bild nr 2 ser vi ju ut ha riktigt roligt X) jag typ sover o anhthu håller på att somna ser det ut som ^^ <3

2010-11-20 @ 21:54:35
Postat av: anhthu

hahahahhahahahahahahahahah XD<3

2010-11-20 @ 22:18:50
Postat av: Matilda DÖÖ

jävla tjockis anna ! ;D <3

2010-11-21 @ 21:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0