Theories

Idag är det tänkt att jag ska plugga.
Och det gör jag! Ha!
Jag har redan skrivit två sidor på engelskauppsatsen.
Bara 4 sidor kvar eller vad det nu tar ...




Pappa åker till Kalifornien på måndag. Han åker hem på fredag. Under den tiden som han är där vill mamma att han ska handla lite bh:ar från Victoria's Secret åt henne .
Självklart hakade jag på den idén!
Jag kollade runt lite på deras hemsida och jag hittade en ganska onormal.
Jag skrev ner mina teorier såklart:
*Suck*
Victoria's Secret gör ju inget nytt direkt. Detta brukar de göra. Tex, har ni sett nån bh-bild på Adriana Lima?
Ha!
Hennes tuttar är som cocosnötter på varenda bild. Haha.



Kommentarer
Postat av: becca

hm, skulle gissa på retuchering , hon ser ju liiiite "ihoppressad"och "upp-pressad" ut X) <3

2010-11-07 @ 17:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0