I ♥ Ipod nano touch

Igår gjorde jag någonting ... som tog hela dagen. Därför bloggade jag inte.
Nu kom jag på det. 
Efter skolan åkte mamma och jag till Ekenäs slott där det var julmarknad. Det var jättemysigt. ^^
Du som inte följde med blev saknad. :*

Vi kom hem med -700 kr i plånboken.
Haha vad kan man köpa på en julmarknad?
Jo, vi köpte godis.  (Alltid bra att ha). Det kostade 60kr påsen! Dyrt. Men vi ville ha så vi tog två, höhö.
En halsduk som kostade typ 250.
Glögg. Mums.
Träsmörknivar. Ingen kommentar ... (mamma köpte det. INTE JAG)
Knäckebröd. (typiskt mamma)
Sylt. (mamma igen)
Nåt mer köpte vi säkert också.

När mamma och jag kom hem var lilla pappa hemma! Han har ju varit i USA i en vecka så han hade dessutom med sig lite presenter hem! Weeii.

Pappa köpte en bh åt mig. Victroia's Secret är ju bara himelskt.
Han köpte även lite andra saker till sig och mamma.
Men det jag är mest nöjd över är iPod nano touch som han köpte två av. En till mig och en till sig och mamma.
Jag valde den läckra färgen röd som är exklusiv. Haha, jo så är det, den finns inte så länge i lagret plus att en del av iPodens summa går till välgörenhet.

Ipoden har en liten klämma där bak så att man kan sätta fast den nån stans.





Så här ser de ut på apple.com

Kommentarer
Postat av: anhthu

Jaha, det var därför vi fick skjuts.....

2010-11-13 @ 20:21:18
URL: http://thusan.blogg.se/
Postat av: anhthu

Cool Ipod ialla fall!!! :D:D

2010-11-13 @ 21:27:37
URL: http://thusan.blogg.se/
Postat av: becca

hahahaha, typiskt mammor...:*

naw, vad söt ipoden är! liten o näppen :P visst är det effektivt med en klämma ^^ <3

2010-11-15 @ 12:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0