Här är en lista om mig för de som inte har nåt vettigt för sig. Stulen från Anhthu som stal den från Malin som stal den från ...

1. Namn/smeknamn? - Anna, jag har inget smeknamn, kort namn!
2. Har du någonsin åkt buss i pyjamas? - Nej, vem gör det? Men det bör väl prövas!
3. Vad har du för planer imorgon? - Jävla bajsskola.
4. När åt du senast ett äpple? - ca 4 månader sen. Innan sommarlovet tror jag. Jag har ju ett helt skrot med metall i munnen ju!
5. Är du hundrädd? - Nepp ... eller jao, om de beter sig konstigt ...
6. Gillar du att titta på nyheterna? - Nja. Om nåt drama har hänt isf ...
7. Har du någonsin sett en vild zebra? - Nä, det vore coolt att ha sett en! :D
8. Vem pussade du/fick du en puss av senast? - Becca, Mamma?  Äsch, jag vet inte
9. Vad föredrar du för mönster (prickigt, rutigt, zebra etc)? - Nja, mönster är inte så snyggt. Randigt är uttjatat, prickigt likaså, rutigt är riktigt snyggt på skjortor och blusar, andra mönster - nja ...
10. Vems knä satt du sist i ? - Troligtvis Beccas knä. Anhthu får ont ...
11. Gillar du dessa random frågor? - Jao. Kul om man inte har nåt speciellt bra liv.
12. Skulle du kunna äta levande sniglar om du skulle få 1 milj för det? - Heheh. Kanske. Jag har en liten liten fobi för att äta nya saker som inte ser gott ut.
13. Är du förälskad? - JAA. I choklad. Och godis.
14. Tycker du att danska låter roligt? - Lite, men det låter skitfult!
15. Har du bra självförtroende? - Jao, kan hända ... ok, för det mesta. ;)
16. Vem är den vackraste du känner? - Hm. En mycket nära vän.
17. Vem vill du vara med just nu? - Alla de jag saknar! Mina närmaste vänner, och lilla Kivie som dog igår.
18. Har du kramat någon det senaste dygnet? - Massvis!
19. Har du tryckt på en knapp tangentbordet bara för att det låter så roligt? - Laptopens högtalare fungerar inte. Man HÖR inget då. Ingen idé att trycka då.
20. Vad är din viktigaste ägodel? - Hjärnan, höhö.
21. Kan du lita på någon till 100%? - Min älskade, saknade syster, Alexandra.
22. Tror du på spöken? - VA FAN, NEJ?
23. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - mmmm, jaaoo. Dock har jag inte upplevt det än.
24. Vad är din åsikt om giraffer? -Ascoola! Frän hud.
25. Vem är den du verkligen saknar mest ? - Alexandra.
26. Tycker du om mjölk? - Vidrigt.
27. Om du fick planera din egen död, när, var och hur skulle du då dö? - Ehm. Jag vill leva förevigt! Nä, men jag skulle nog vilja dö smärtfritt på nåt fint ställe. Haha, kanske i min egen säng. Bra där.
28. Jordgubbar är - supergoda med en hel drös socker på.
29. Internet explorer eller Mozilla firefox? - Explorer!!
30. Finner du nöje i att blåsa såpbubblor? Nja. De är runda och fina - men tråkiga.
31. Vad är det bästa klädesplagget? Hudfärgad bh lätt!! Tajta jeans är ett måste. (Y)
32. ELLE eller Illustrerad Vetenskap? ELLE får man inspiration ifrån. I.L får man fakta ifrån. Men ... ELLE väljer jag! :D :D
33. Finns det en gud? Nepp. Varken gud eller spöken.
34. Skriver du dagbok? Jag gjorde det för ett tag sen. Jag har gjort det enda från 3an då jag bodde i USA. Minnen är till för att bevaras!
35. Favorit dricka? Glögg är ju riktigt gott ... i små mängder. Jag gillar päronsaft!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmmmmmm. nr16. vem kan det va?:o

2010-11-23 @ 19:15:12
Postat av: Alexandra



Må lilla Kivie Memphis Cassel vila i frid och få det bra i hamsterhimlen.

Kram!

2010-11-24 @ 18:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0