2 · glögg = ?

Oj. "Glömde" visst att blogga.
Fastnade vid andra bloggar.

Ikväll drack jag glögg igen.
Det är så himla gott. Men jag ska nog vänta ett tag till jag tar nästa kopp.

Av någon anledning har jag lust att sticka på min ena vante. (Inte för att jag ens har börjat på den andra). Det verkar kul. Men som vanligt när jag känner för att göra något kul hamnar något riktigt tråkigt i vägen.
Till exempel som ikväll, då jag bör göra svenska, matte och SO, där jag ska argumentera för abort. Wiho, liksom.

Positivt är att imorgon bjuder Romario på jättestora chokladbollar på syslöjden. Fast jag bör nog tänka på hur min mage börjar se ut ...
Ha! Som jag sa - när jag vill göra något kul (äta goda chokladbollar), kommer något tråkigt i vägen (choklad bollar innehåller ju dåligt nog en massa onyttiga saker ...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0