Bild ett två tre fyra. Från igår.

Jag hinner visst blogga några minuter medans jag äter "mellis" (haha) innan jag åker ner till stan igen. Även Malin ska följa med Anhthu och mig!

Franskaprovet gick ovanligt snabbt att göra, men jag garanterar inte att jag får MVG på det provet. Hej VG, liksom ...

Jag kom på en sak, det är riktigt irriterande att alltid i alla ämnen ligga på VG (om man nu inte lyckats fånga ett MVG istället). Man ligger jättenära MVG. Men nej. Det finns ju bara TRE betygsetapper. Gaaah. Längtar seriöst till nästa hösttermin. Betygen A-E är hur duktig/nivå man är på. F är icke godkänt. Det betyder typ att C är medel?
Grr, irriterande det med. VARFÖR kan inte Sveriges politiker bara vara simpla för en gångs skull?
DET RÄCKER MED SIFFERSYSTEMET. (Y)
Okej, ska sluta hetsa nu.







Kommentarer
Postat av: anhthu

modellmodellmodell!!!

2010-10-22 @ 22:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0