Titta! Jag har inte länge kvar att leva. Stay positive!

Nu ska ni få höra lite gnäll. :D

Jag har 13 sidor matte att göra tom torsdag.
Minst 35 NO-frågor att besvara innan måndag.
Leta fram fakta inom SO tom måndag. Jobba med SO hela veckan tom fredag.
Skriva 3-5 sidor på min engelska uppsats innan tisdag. Jag är inte klar med den än!

Jag känner att jag börjar bli lite stressad.
Typ panikaktig när jag inser hur sjukt mycket jag måste göra.
Det betyder att jag inte kommer att ha någon fritid alls.
Och jag som längtar så jävla mycket till varje helg, men så har jag bara plugg att göra.

Räck upp en hand, ni som vill göra läxorna åt mig.

Men vafan, VARFÖR sitter jag här då och bloggar? ...



Kommentarer
Postat av: becca

:O oj, shit anna! vrf så mycket matte? :O:O:O fast jag har oxå mycket att göra ^^

LYCKA TILL!!! :D <3

2010-10-23 @ 20:48:35
Postat av: Moa

Stressa ner lite och lyssna på det här:



Matten behöver du inte göra allt innan provet, det räcker om du läser igenom de röda rutorna, kollar på uppgifterna och endast räknar de du tycker verkar vara svåra/knöliga...

NO-frågorna är på G-nivå, du kan nog redan allt (+ att Anders säkert har glömt att han har gett oss läxa, kommer han ihåg det har han troligtvis bara en muntlig genomgång, och, som sagt; frågorna är på G-nivå...)

Vad jobbar du med på SO?? Jag kanske kan hjälpa dig..

Engelska har jag inget att säga om till mitt (eller ditt) försvar...



Slutsats:

Det enda som du egentligen behöver oroa dig över är Engelska, allt annat kan du ta det lugnt med, jag menar:

Ma- du kan troligtvis redan allt du behöver

NO- G-frågor (behöver jag säga mer?)

SO- det enda du ska göra är att tycka något, och hur svårt är det?

Eng- (ingen kommentar)



om du ändå vill "råplugga" hela helgen rekommenderar jag en vattenflaska, en russinburk, en dator och din mobil som sällskap...



kisses

<333

2010-10-24 @ 14:45:17
Postat av: rt

hand :D

2011-01-30 @ 15:47:58
Postat av: j

får jag göra nåt åt dig? :)

2011-04-05 @ 17:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0