Wannabe blond.

Tänk att igår hade jag så mycket att göra att jag inte ens hann sätta mig vid datorn!
Efter skolan gjorde jag läxor direkt. Tog bussen till resecentrum och bytte till en annan till stallet (Heda). Efter ridningen fick jag skjuts av min morbror till gitarrlektionen. Efter den (där blev jag bjuden på cholad, heehee!) tog jag bussen hem. Kom hem kl 22.00. Duschade, gjorde läxor, lade mig kl 24.00 typ.
Då var jag skit trött.
Därför hann inte jag blogga.

I söndags höll jag på med en liten rolig sak på datorn.
Jag och mina två bästa vänner är så knäppa. (Ibland). Satt och skrattade åt mig själv.
Jag kan inte visa mer än en stillbild av vad vi gjorde en gång i åttan, haha!



Jag vet inte om jag hinner fler inlägg idag. En jävlans massa plugg ...
Blogga kommer jag att göra mindre den här veckan pga stora soptippar med läxor. (Ja, jag refererar läxor till sopor).
Under helgen, forhoppningsvis, händer det grejer! Hallelujah!
Mer om det får ni veta på slutet av veckan.

Kommentarer
Postat av: becca

hahaha, vi var/är så söta!!! :D du såg ju värst ut X) <3

2010-10-26 @ 19:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0