En superlång dag.

Vi lyckades faktiskt åka med rätt buss in till Motala. Vi hade lite tid över så vi gick ner till vattnet innan det började. Det första bandet var nog det båsta. Killarna hade förvånadsvärt bra röster, haha. Owl Light var det andra bandet som spelade. De var väldigt duktiga! Jag gillade deras låtar. Resten av banden var inte värda att lyssna på. De fyra sista banden spelade metallic. Jag fick ont i öronen och huvudet. Så jäääkla jobbigt ljud. När allt var över var jag bara lättad över att oljudet hade slutat. Man fick rösta och tyvärr gick inte Owl Light vidare till final! Självklart röstade jag på dem. Annars var det kul att umgås med de som var där. Vi spelade biljard också! Jag är usel på det.

Nu sitter jag på bussen på väg till ... nånstans. Jag ska i alla fall sova över hos Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0