Frågestund people!

Mamma och jag har spelat kort ikväll och garvat en massa. Hon är lustig ibland, haha.
Hon köpte dessutom hem en gigantisk godispåse. Självklart står den framme trots att det är tänkt att den ska ätas i Indre. Jag ska duscha strax sen ska jag försöka lägga mig tidigt.

Eftersom jag inte kommer blogga något under veckan, kommer hem på söndagkväll, så tänkte jag dra igång en frågestund, eller sk frågevecka ... whatever. Det verkar så kul med frågestunder, haha nu när både Becca och Malin har haft det. Fråga på allt vad ni orkar så ska jag svara (ärligt) under måndagen eller tisdagen.

Mamma har ingen bra godissmak.

Kommentarer
Postat av: matias

är jag gulig ?

2011-04-16 @ 21:55:53
Postat av: storasyster

men? m-i-n mamma har världens bästa godissmak!?



puss & godnatt!

imorgon ses vi i Katrineholm ...när ni ska plocka upp mig och min björn, hahaha :)

2011-04-16 @ 23:06:47
Postat av: Maakrus hageenbekc

Mycket sötare än mig iaf, är Matilda ledig? (a)

2011-04-17 @ 00:11:31
Postat av: aaaanhthu

1. Vad får dig att bli arg en vanlig skoldag?

2. Dina bästa respektive sämsta egenskaper

3. Vilket ord hatar du?

4. Din mest framträdande känsla( t.ex känslig, blyg ossv...)

5. Beskriv dig med 3 ord.

6. Vart ser du dig själv om 5 år?

7. Framtida jobb!



ANNA LYCKA TILL NU! och var så ärlig som möjligt! Och skriv inte som vissa bloggare brukar skriva på deras frågaor " för privat" för nu har jag ställt allmäna frågor!!!

2011-04-17 @ 16:47:37
Postat av: becca

-skulle du vilja leva i en fantasi värld där du var den vackra prinsessan?

-vad föredrar du, metall eller plast?

-vad är du mest stolt med hos dig själv?

-litar du på mig?

-vad skulle du vilja göra om du fick vara kille för en dag i vår klass?

-och vilken är just din favoritfärg :D?

2011-04-20 @ 22:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0