French day.

Dagen började med ett nationellt franskaprov. Det gick sådär. Hade ett till np i franska då det var muntligt. Engligt mig gick det uselt. Jag satt tyst ganska länge för jag behövde tänka en massa för att få fram det jag ville medans min companjon sa "ehh" och "ööhhh" istället.

Har tänkt sätta mig vid läxorna, plugga till ett biologiprov som kamraterna gjort veckor sen och dessutom ett ton annat.

Igår när vi var på restaurangen och beställde så fick jag så mycket mat att det räckte för två. Kyparen frågade om jag skulle ta hem resterna, haha. Jag bah, why not liksom? Fick bära på en påse hela dagen med mat i. På kvällen råkade Becca sätta sig på min matpåse. Haha jag fick panik, jag menar min goda kinesmat blev ju mosad! Jag skrek: NEEEEEJ! Inte mina kycklingar! Becca bröt ut i asgarv. Ja. Vad ska man säga? Egentligen var det ju friterad fläsk.

Dagens: jeans - Levis, sandaler - Vagabond, linne, jeansväst, armband - allt BikBok.


Kommentarer
Postat av: elliie

Anna är en snyyggiiing!:)

2011-04-26 @ 21:10:14
URL: http://elliiegerdiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0