Humdedum.

HAHAHA; ANNA du är ALLT ifrån konstig!!! Du är den normalaste människan jag känner! Det är därfär du passsar så bra i vårt gäng, du drar ner oss till jorden! :D:D

En kommentar jag fick idag. Alltså, jag ser mig inte som normal. Jag ser mig själv som lite tafatt, lite efter, seg, slow, akward. Call it what you want it. Men normal är jag inte. Eller jo, som kommentaren säger, kanske i vårt gäng.

Två av mina läsare har påpekat en bild i bloggen som ser helt knas ut. Nämligen denna.
Nu ska jag förklara att det inte är nåt fel alls på den.
Dessa läsare påpekade att min haka ser vriden ut som om jag har retuscherat den. Detta är inte fallet, det är bara en synvilla från den mörka skuggan som ligger över vänstra kinden. Resten av kinden är ljus och synns inte så tydligt. Före-bilden är till höger och där är hela jag (ganska) normal innan jag ändrade bildens färger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0