Mobilblogg i badet, haha.

Jag är fullt medveten om min dåliga uppdatering. Jag fastnade på Youtube hela kvällen. Och där med har jag inte gjort några läxor alls. Dagen har varit ganska bra. Vi firade Matilda på morgonen med Cola i färgglada plastmuggar med sugrör i, ballonger och kakor! (Hon fyllde år igår) Det harvarit ganska slappt idag i och med att vi gick på skolbio, haha. ^^ Det känns som om de följande veckorna i skolan nu kommer vara slappa samtidigt som det kommer vara fullt ös med alla NP. Det är faktiskt inte långt kvar!

Ikväll kommer jag inte att uppdatera mer därför att jag är fullkomligt rädd för att paja ytterligare en dator. På ungefär 1 min fick den blåskärm två gånger. Nu börjar ujag bli rädd. Är det mitt fel igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0