Snabb uppdatering

Veckan har varit ganska bra. De gånger jag har tränat låren på gymmet har gett resultat men man kan aldrig ha för mycket lårmuskler i skidbacken. Jag håller på att dö. Trots det går det bra. Jag har äntligen fått till den rätta knycken! Haha. Just nu sitter hela familjen utanför en värmestuga i backen. Vi har precis ätit hamburgare och jag en hamburgare med köttbullar på, gott ju! Dessutom sitter jag i en solstol med min jacka över huvudet och bloggar med mobilen under jackan. Mina tår håller på att domna bort därför att mina pjäxor sitter så tajt. Stort problem det där. Jag köpte mig ett exemplar utav Elle i veckan och roar mig själv om eftermiddagarna om att läsa och se på allt jag vill slänga in rakt i min garderob. Vi åker inte hem för ens på söndag morgon och är hemma på eftermiddagen - kvällen nån gång. Uppdaterar då eller på måndag.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: avoir= att ha

2011-04-21 @ 14:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0