Stockholm.

Igår anlände jag och Erica i Stockholm(!) klockan tio. Vi tog bussen till Esbjörns musikstudio där vi fick lämna våra väskor och packning så länge. Där efter tog vi tunnelbanan direkt in till stan för att shoppa. Lustigt nog har jag bara köpt ETT klädesplagg ... förutom underkläder. Jag har köpt lite annat också, bland annat en ursnygg plånbok. Min förra var säkert 5 år gammal. Nu har jag en helt ny som är den snyggaste jag sett någonsin. 300kr kostade den och den är av äkta skinn. Jag hittade den på marknaden som var på Hötorget. Erica och jag gick precis hela dagen och vi fick så ont i benen och fötterna. Jag höll på att somna vid middagen när vi åt på kinarestaurang. På kvällen såg vi en film men vi var så trötta att vi stängde av och somnade.
Nu sitter Erica och jag uppe i Alexs lägenhet. Erica kollar igenom allt hon har köpt, och det är mycket. Snart ska vi äta frukost för att sen ge oss ut på stan igen. Idag måste jag verkligen kolla efter en avslutningsklänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0