Svar.

Vad får dig att bli arg en vanlig skoldag?
Ehm. Arg blir jag inte särskillt ofta. Bara när folk gör riktigt dumma grejer. Annars blir jag irriterad på folk som inte är respektfulla. Respekt är en viktig sak för mig. Folk som slänger ur sig dumma kommentarer eller inte tänker efter på vad de säger. Om jag har blivit irriterad på något/någon på morgonen tar det lång tid för mig att få upp humöret under dagen. Dock är jag inte särskilt långsynt.

Dina bästa respektive sämsta egenskaper
Oj. Nu vågar jag inte vara ärlig längre.
Mina bästa egenskaper är ... jag är ganska kreativ. Jag gissar på att jag är omtänksam för det mesta. Jag står för det jag tycker och säger (jag vet inte vad den egenskapen heter). Jag tycker jag är bra på att prata inför folk och förmulerar mig någorlunda bra. (Dock har jag inte så stort ordförråd) Jag har blivit bättre på att lyssna. Jag är givmild av mig. Typ. Det beror helt på vad det är. Jag är givmilt med närhet, det vet mina vänner, haha. Men att ge bort typ saker eller ... godis, då vill jag inte dela med mig tex till mamma, men till kanske Matilda. Haha. Jag klarar mig fint utan sällskap. Relativt bra självkänsla och självförtroende.

Sämsta egenskaper ... jag är inte hjälpsam alls. Haha. Hemma hjälper jag inte till och om de frågar varför jag inte gör det svarar jag att jag inte vill hjälpa till. Haha. Jag tycker nog att hjälp är någonting man förtjänar. Om någon är dryg eller orespektfull hjälper jag inte till. Lite så är det nog hemma. Jag är medveten om att jag kan vara egoistisk. Jag är lite ensam av mig, haha. Men jag tenderar att dra mig undan lätt därför att jag tycker det är enklare att vara ensam, att umgås med mig själv.

Vilket ord hatar du?
Jag kan inte säga att jag hatar några ord direkt. Förut störde jag mig på att folk sa "fett" framför ord, men nu så har jag själv omedvetet börja göra det. Ordet "förlåt" är ett ord som används för mycket.

Din mest framträdande känsla( t.ex känslig, blyg ossv...)
Ehh. Borde inte du/ni/mina vänner svara på det? Jag kanske framstår som en pmskärring eller nåt? Jag vet inte.

Beskriv dig med 3 ord.
Rotlös, mild, konstig

Vart ser du dig själv om 5 år?
År 2016 ser jag mig själv ... jobba. Utomlands kanske. Jag vill absolut göra nåt roligt.

Framtida jobb!
Jag vet inte. Jag tog natur-sam-musik på Katedral för att jag inte har något bättre för mig att plugga till.

skulle du vilja leva i en fantasi värld där du var den vackra prinsessan?
Fantasivärld är väl ihopskrivet? Det är fult med särskrivning.
Absolut! Det skulle vara jätteroligt att vara prinsessa i en fantasivärld. Hell yeah!

vad föredrar du, metall eller plast?
Har det någon betydelse? Fast ... det skulle nog vara lite obekvämt med metallstolar, så jag väljer plast.

vad är du mest stolt med hos dig själv?
:O Ärligt ... mitt utseende. Egentligen tycker jag inte att jag har några särskilt bra personliga egenskaper. Jag kan inte se dem.

litar du på mig?
Ja, för det mesta Becca. Ibland undrar jag över lite djupare saker som vad du verkligen skulle göra för mig.

vad skulle du vilja göra om du fick vara kille för en dag i vår klass?
HAHA. Ååååh jag skulle hitta på en massa roliga saker. Heehee. Jag skulle hänga med killarna i vår klass och se vad de snackade för skit och sen ... hitta på en massa bus.

och vilken är just din favoritfärg :D?
Ööh. Grå.

är Matilda ledig? (a)
Just för dig är hon ledig.

är jag gulig ?
Gulig som i gul eller gulig som i gullig?
Ja. Du är gul. Nej du är inte gullig.
Ärlighet varar längst.

Kommentarer
Postat av: Matias

Fejnt !

2011-04-25 @ 10:29:23
Postat av: anhthu

HAHAHA; ANNA du är ALLT ifrån konstig!!! Du är den normalaste människan jag känner! Det är därfär du passsar så bra i vårt gäng, du drar ner oss till jorden! :D:D

2011-04-25 @ 17:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0