Tid för skönhetssömn.

Nu sitter jag här med en turban på huvudet.
Ja, alltså jag ska föna håret torrt innan jag går och lägger mig. Duschat.

Av någon superkonstig anledning brukar jag känna för att plugga sent på kvällarna. Det är just då som jag får pluggenergi. Nu skulle jag till exempel vilja sätta mig med NO:n eftersom det ska vara klart tills imorgon och SO:n ... och matten. Även fast både mamma och pappa skriker på mig att gå och lägga mig tänker jag ligga vaken i sängen och läsa Elle som jag köpte häromdan. Idag köpte jag ännu en modetidning. Jag har inte ens läst ut Elle.

Nu måste jag gå och hänga upp turbanen.
God natt.

Psst. När jag stod i duschen kom jag på att jag vill spara till en minidator att ta med till USA-resan i sommar. Asbra ju. Alla våra andra har ju pajat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0