Redan april.

Woho! Vad skönt det var att träna efter ett kort uppehåll! Man märker att konditionen snabbt dalar om man inte håller igång den. Oftast när jag tränar så tränar jag ganska mycket lår och rumpa på maskinerna. Det har lett till att jag har märkt att jag nu har liiite svårare att få på mig jeansen. Kan nog ha fått större rumpa - men fastare! (mer muskler såklart) Haha! Men vadå, vem vill inte ha en snygg bakdel?

När jag kom hem kände jag plötsligt för att gå ut och fota, bara så där. Så ut jag gick i det mulna vädret men som var så varmt. (Jösses vilken poetisk mening ... ) Fotade alla dessa små vårtecknen man kan se lite här och var. Såklart skulle kameran jävlas med mig, batterierna tog slut.

Jag har en fundering. Kan det vara så att mina föräldrar har slagit i huvudet? Pappa står just nu och steker våfflor. VÅFFLOR. Mina föräldrar köper varken hem McDonalds eller pizza. När jag frågar om vi kan äta våfflor säger de alltid nej oavsett vad. Nu har jag inte ens frågat och de steker våfflor frivilligt. Jag förstår inte.


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vilka otroligt fina bilder Anna! vad använder du för objektiv?:)

2011-04-13 @ 20:34:17
URL: http://annaedstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0