Mamma köpte hem vindruvor.

Erica drog med mig till stan idag och plötsligt så stod vi inne på Bik Bok i en otroligt lång kö i ca 30 minuter. När det är 50% rabatt i hela butiken var tiden värt det. Värken i benen, axlarna och fötterna hade vi gärna sluppit. Men ut från affären kom vi med var sin Bik Bok påse.
När vi ansträngt oss så mycket i butiken kände vi att det var dags att sätta oss på McD med var sin Happy Meal. ^^

Sen tog vi bussen hemåt. När jag har publicerat detta ska jag sätta mig med franskaläxorna och SO:n för en gångs skull.

1. Det var en djungelresa att bara åka med skolbussen imorse. 2. Tre tjejor åt glass på idrotten. 3. Två onyttiga flockor.  4. Erica funderar.

1. Over-size linne 2. Halsduk 3. Armband. Alla tre för 189kr. Damn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0