Ben & Jerrys haff.

Jag måste bara berätta en sak.
Igår sent på kvällen gick jag på stan med mina föräldrar. De gick åt ett annat håll medans jag gick raka vägen mot Ben & Jerrys glassbar. Där inne ställer jag mig i kön o så kommer ett gäng killar in. Jag kollar på dom och japp, de var rätt snygga. Jag gissar på att de var ett elr två år äldre än mig. Plöstsligt när jag beställer glass så börjar en av dem prata med mig. Ni vet,de säger en "haff-mening". Jag snackade med honom, var flirtig tillbaks men sen var det inget mer med det. JAG SKA JU FÖR FASEN ÅKA HEM SNART. Om jag hade bott här hade jag frågat efter hans nummer direkt. Skit också. Han var ju assnygg. -.-

Kommentarer
Postat av: Ben

Hände samma sak för mig när jag var i frankrike, jag lovar :O

2011-08-11 @ 22:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0