Det är faktiskt rikigt kul. Jag lovar.

Fick nyss ett email från min ridlärare om att jag ska flytta upp till den högsta juniorgruppen på ridningen! Weeii! Jag menar, jag började för ett år sen i nybörjargrupp bland vuxna och har inte hoppat upp nån grupp sen dess och nu plötsligt ska jag vara med i den högsta inom juniorerna. Plus att Matilda, som har ridigt i typ 5 år, är med i den gruppen. Askul. ^^ ;D

Dessutom har min ridlärare undrat om jag ska bli fodervärd. För er som inte vet vad det är så är det när man tar hand om en specifik häst varje helg eller varannan och rider den på varje lektion. Man kan säga att man hyr hästen under de tillfällen man ska använda den. Typ-ish. Det är rätt kul faktiskt, men lite större ansvar men jag känner att jag hellre tar ett helgjobb för jag vill ju tjäna pengar! (Håller på o letar extrajobb för tillfället). Så jag får se hur det blir med det. 

Förresten! Jag har gått och klurat på om jag ska byta design på bloggen. Känns som om det börjar bli läge för det. Borde ju passa på medans jag inte har särskilt mycket läxor.

Förövrigt är allt lugnt. Livet är bra och jag är nyfiken på vad som väntar under gymnasietiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0