Lite nytt jag glömt att visa.

Just det, jag kom på att jag inte har visat det jag köpte i USA. När jag kom hem från resan la jag ut alla saker på min säng och lyckades täcka hela sängen. Då insåg jag vad mycket jag hade köpt! Tyvärr glömde jag ta bild. Lägger upp nån dagens outfit när jag väl har på mig nåt nytt därifrån. Good? Yes indeed.

Bland annat köpte jag denna otroligt mysiga stickade tröja där (bilden nedan)(en ordentlig bild ska visas framöver på tröjan). Forever 21. Min absoluta favorit i garderoben ... om inte min fantastiska nya höstjacka som också köptes i Kalifornien. Den ska användas jäävligt flitigt i höst.

I en gränd på stan i Santa Barbara. Så jäkla mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0