Today is thursday.

Jag är fortfarande rätt trött. Jag kommer vara det dessa två veckor antar jag. Mamma ville hyra film ikväll men jag vet inte om jag orkar det. Kommer troligtvis bara somna. Känner för att lägga mig runt 9 halv 10 trots att det är sovmorgon imorrn. Förövrigt sitter jag och käkar m&ms ur en gigantisk m&ms-påse som (från början) vägde 765 gram för att vara exakt. Sitter också och kikar på alla olika klassers scheman på skolan (mest för att jag är nyfiken och ska bli avundssjuk). Kom på idén att kolla upp mina vänners scheman på Berzan ("Vad tycker vi om Berzan? ILLA ILLA ...") så att jag möjligtvis kan ta bussen med dom hem någon gång.
Nollningen igår var väldigt rolig. Alla är asschyssta. Våran fadderklass är så himla skön. De har väldens sammanhållning och urhäftiga människor. Vi fick kravla runt på marken, klänga på varandra och en himlans massa andra saker. På fredag blir det nollning igen med det klassiska badet i Filbyterfontänen. Haha. Shit.

Idag var det aktivitetsdag som var lite sådär. Föreläsningen var rätt tråkig och fenomenmagasinet (?!) samt uppgifterna i vallaskogen var inte så storslagna, rätt lamt. Men lekarna med faddrarna var roligast. Lite "förenklat" om man säger så till skillnad från nollningen då lärarna inte är med. Våran grupp vann guld (SÅKLART). Vi fick doppa ansiktet i en hink i jakten efter en tugga på ett äpple för att sen leta efter en sockerbit i en hög med mjöl. Jag gjorde misstagen att leta med öppen mun. Vad mer kan jag säga? Det blev en jävligt äcklig mjölsmet i munnen ... och i näsan. Enough said.

Faddrarna har tagit en massa bilder o sa att de skulle lägg upp dom på fb. Får se när det händer. Snor lite bilder då o lägger upp här.

Annars - våra faddrar som också en gång varit nollor. Så sött. DET SKA BLI HÄMD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0