*passande rubrik*

Det har hänt en himla massa saker denna första vecka, inte minst idag. Allt går så himla fort att jag inte hinner processa allt. Jag blir lite nervös och vet inte riktigt vad jag känner. Måste det gå så fort?

Nollningen igår var galen. Väldigt kul. Jag lyckades hålla mig någorlunda nykter medans de hällde upp öl och vin för fullt i våra glas. Vi körde en massa olika lekar. Vi sjöng (skrek) Katedralsången för full hals medans vi marscherade in på stans gator. Och skämde ut oss på olika allmänna platser. Fick lägga oss platt på mage mitt i folkmassan vid Bosses glassbar och sen krypa (medans människor glodde som galningar och undrade vad vi höll på med) längs gatan under tiden som faddrarna skrek på oss.

Ikväll träffas det gamla goa gänget. Vi kanske drar ner till stan efteråt.


Kommentarer
Postat av: becca

aw, en knäpp Anna på bilden! :D

2011-08-20 @ 23:55:12
Postat av: Malin

tjejen ta det lugna puckar nu

2011-08-21 @ 21:34:57
URL: http://skump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0