Skor i mängder.

Det börjar lutar mot höst och jag är ute efter ett par höstklackar. Eller ett par boots. Är det bara jag som lite smått längtar till hösten? Det är ju otroligt mysigt med höst! Jag skulle jättegärna vilja ha dessa, för de är ju dösnygga! MEN. Jag vill inte köpa dom för det är ju så många som har såna svarta. (Plus att de är lite last year, haha) Lösningen är denna sko men i annan färg eller en helt annan sko. Typ som ljusbrun eller militärgrön. Fettcowlt.




Annars har jag spanat in dessa. Det är rätt många och jag hoppas verkligen att de har dom i butik så att man kan prova alla på plats. Annars får jag väl köpa mig ett par i Stockholm i slutet av september. Men det är långt dit wööööh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0