Yo got sum bling bling?

Krokigt. Hade ännu inte satt dit nedre tandställningen.

DENNA DAG. DESSA TIMMAR. Äro de siste i mitt lif som jag skall ha detta skot i min käft.
JAAAAAAAAA!!! KAN MAN VARA LYCKLIGARE??

Imorgon ska jag upp tidigt klockan 6 för att vara hos tandläkaren kl 07.10. Där och då ska denna förbannade tandställning bort ur min mun, detta skrot som har fått mina tänder att värka, skapat tiotals blåsor i min mun, fått mig att se ut som en nörd, och varit allmänt förjävlig. Trots detta har det hela varit värt det därför att detta bling bling har faktiskt gjort så att jag ser normal ut i munnen. Och kanske till och med hjälpt till med leendet så att detockså ser normalt ut. Fräsigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Visa bild på stort smile utan tandställning!

Stor kram & puss på din kind från London!

//Alexandra & Esbjörn,

2011-08-29 @ 10:16:11
Postat av: Becca

OMG!!! GRATTIS i förskott!!!!!!! Vilken liten hottie du kmr bli :D (miss you) <3

2011-08-29 @ 20:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0