Random

Åh fy. Jag sitter här omringad av en tårta och en skål ischoklad. Igår satt jag framför tvn och käkade tårta. Det går absolut inte att lämna nåt onyttigt hemma. Jag måste äta upp det för att det ska ta slut så att det inte finns mer. Ett alternativ är ju att slänga det onyttiga men ... man kan ju inte slänga god mat, lika bra att äta upp den. Men detta kan ju inte funka. Jag blir arg på mig själv. Erkände nyss för Malin L hur läget låg till och hon säger - borsta tänderna. Men det vill jag ju inte göra - då blir det ju inte gott att äta tårta! Ser ni den fruktansvärda cirkeln som pågår i mitt huvud? Förövrigt har jag märkt att jag har blivit mycket sämre i skolan för att jag tränar för lite. (Rättare sagt: jag tränar inte alls längre). Jag har blivit så sjukt trött! Jag fattar inte.

Livet är snurrigt. Så mycket händer och jag har precis börjat anpassa mig. Knas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0