Shit. Kycklingen exploderade i mikron.

Jag har suttit vid datorn sen jag kom hem. Där erkände jag det.
Det är ofta som jag skriver att jag ska plugga eller pluggar, men i själva verket så kommer jag inte plugga om jag skriver att jag ska det och om jag verkligen pluggar så sitter jag definitivt inte och bloggar.
Jag har bland annat suttit och inrett ett hem i Sims. Jättekul för mig.
Retuscherat bilder och kollat lite bloggar. Trevligt.
Nu ska jag äta alldeles strax - kyckling och nudlar. Jag orkar verkligen inte vänta på att pastan ska bli klar i 8min så jag gjorde nudlar. Svenska sådana. (Love vietnamesiska nudlar, måste köpa det snart!)

Kommentarer
Postat av: Alexandra



vilken fin bild söta du!

2011-02-07 @ 23:04:03
Postat av: THERÉSE

roligt att du tycker det :)

ha en finfin dag !

2011-02-10 @ 16:54:15
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: becca

har du någon tröja på dig på bilden? :D <3

2011-02-10 @ 20:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0