*suck*

Jag skulle vilja uppleva en vecka under skoltiden då jag är helt fri från stress, läxor och en massa måsten. Lite som sommarlovet men att man fakiskt fortfarande går i skolan men inte behöver göra nåt hemma som gäller skolan.

Jag fick faktiskt uppleva det igår. Men det varade bara i ca 2 timmar. Sen hände en massa andra saker som jag fick ta itu med. Och när jag väl lyckas känna mig fri från stress så kommer dessa vanliga konsekvenser - jag måste ta itu med läxorna dagen efter - INTE KUL. Då kommer ju stressen tillbaka - igen!

Åhh, längtar till en massa studiedagar, lov, och frihet.

Allra mest längtar jag till sommarlovet då en massa roliga saker kommer hända, framförallt sommarjobb i Stockholm (troligtvis) och USA!

Nu är det som vanligt plugg som ska bli härnäst. NO-prov imorgon, yay! -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0