Mojs. (Jag lånar ordet för stunden Becca)

Tackar så mycket. Jag blev antagen på Katedral. Trevligt. Precis vad jag ville!

Mitt gymkort går ut nån gång i juli och jag måste bara släpa mig dit de sista veckorna innan resan. Den här tanken hade redan förra fredagen med det blev inte mycket av den. På måndag, om inte söndag, (måste intala mig själv att jag faktiskt ska göra det) SKA jag åka till gymmet och få lite gjort där. Jag vill absolut inte gå på kaliforniens stränder och se ut så här.

Imorgon är det hejdundrandes 90-års kalas för gamle farfar. Han bor i en liten håla som ingen känner till och vi måste åka redan klockan åtta imorgon bitti för att vara där runt tio. Men jag har inte träffat kusinerna på pappas sida på över ett år. Det ska blir kul!

Förövrigt har jag ett stort problem. Antingen måste jag anstränga mig riktigt ordentligt för att övertala pappa att köpa en ny eller så måste jag få tag i en systemkamera på annat vis. Möjligen låna Alexs. Jag menar, HUR(?!?!?) kan man åka till Förenta Staterna utan en systemkamera?

Om ni ändå kunde följa med hela högen i en resväska.

Kommentarer
Postat av: Malin

fasen vilken söt bild!! haha! :D asmysig!!

2011-07-01 @ 21:45:22
URL: http://skump.blogg.se/
Postat av: Alexandra



Du måste blogga från USA också, lova!

Puss!

2011-07-02 @ 23:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0