The Varamon

Ok. Här kommer uppdateringen.

Jag och Malin hängde med grabbarna till Varamon igår. Vi åkte halv elva från lkpg och var framme ca 1½ timme senare. Vi gick en väldans bit innan killarna var nöjda med var vi skulle slå ner på stranden. Volleyboll spelades, jättekul! Vi badade i det iskalla vattnet. Förutom Johan då, han var förskyld. Hehehe, minnet av en skrikande August som plumsade runt i vattnet från ett bi med en gormande Amed på axlarna. (Y) Grävde ner Peyda under sanden. Han blev sur för jag ösde in sand i hans ögra. Jag blev också nergrävd. Lyckades kväva den kommande paniken av att inte kunna andas ordentligt. Som hämd fick jag själv 2 ton sand i örat. Lyckades fiska ut resten av sanden i örat som fanns kvar imorse, haha. Vi käkade hamburgare (Peyda åt pannkakor och Malin mackor och Johan ingenting). Jag åt godis med smält choklad över. Oooch vi solade. Det var en av de bästa dagarna med er. :)

Malin har de bästa bilderna. (Förutom den första bilden här, HAHA) Jag får väl sno dom av henne nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0