Min nya superkropp.

Mamma tjatar på mig att jag ska åka och träna. Hon fattar inte varför jag inte gör det direkt på förmiddagen så att jag har det gjort. Pappa förstår inte heller. Men jag vet precis varför. Allt som är ansträngande skjuter jag upp tills jag tvingas göra det. Då får jag bäst motivation ... tror jag. Eller jag vet inte. Egentligen skjuter jag nog bara upp det för att jag är så jävla lat. Plus att jag ska cykla till gymmet. Jag funderar på hur längde jag ska skjuta upp gymmet. Jag spelar hellre Sims. Lätt. Men jag ska iväg ikväll också, men vet inte när! Kanske lika bra att ta mig i nackskinnet och placera mig på en cykel som av sig själv trampar iväg mot gymmet.

Ingen trodde väl att jag ser ut såhär när kläderna fallit?

Kommentarer
Postat av: becca

hahaha, Anna! du är ju för härlig X)

2011-07-09 @ 18:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0