Vi har tjockat oss hela veckan.

Vi tjejer sitter i Matildas mysiga Ölandshus och snackar om en massa olika saker. Jag har väldigt mycket åsikter men jag håller dem för mig själv. Om jag berättar blir jag alldeles för allvarlig. Det blir en för stor diskussion som kommer handla till största delen om dessa två. Det blir bara jobbigt.

Förövrigt har vi gjort lite olika saker. Hängt på stan, jättemysigt! Jag hittade min absoluta älsklingsväska!! Jag hade tänkt köpa den men kom fram till att jag hade 50 kr för lite. LÅT MIG DÖ. Världens perfektaste lilla handväska till bästa priset. ÅÅÅHH. -.- Dessutom kom vi in i en smyckesaffär och allt som fanns där var så himla fint. ÅÅHH. Älskar det. Men men, vi ska ju trots allt till USA så jag kommer hitta minst lika fina saker där om inte billigare. Detta är i alla fall vad jag intalar mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0