Sola.

Nu ska jag ut på baksidan och sätta mig i en solstol och sola. Egentligen är inte jag en sån där människa som kan ligga o sola hur länge som helst, som mamma tex. Hon ligger i solen tills hon ser ut som en rå köttbit. (Det är åtminståne vad jag tycker) Jag blir bara rastlös, man kan ju inte bara ligga still sådär! Igår lyckades jag sitta still i 45-60 min. Sen sprang jag in. Men jag hade dessutom inget solskydd så jag ville inte bränna mig.

Sen ska jag klippa gräset. Det gör jag bara för att jag får betalt. Fast det är en liten gräsmatta så det gör inte så mycket. Det går snabbt. Är annars alldeles för lat. Jag är så pass lat att jag verkligen överväger att inte klippa på landet i 2½ timma även fast jag får 150kr för det ... Jag menar, vad ska man göra medans man går o klipper? Anhthu skriker "lyssna på musik såklart idiot". Ja men det gör jag ju. Men tillslut blir man less på det, iaf jag. Jag orkar inte gå o lyssna på mina egna tankar. Det har jag gjort alldeles för många gånger förut ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0