Tillbaka efter en liten paus.

Det har varit en bra helg med ett sämre slut. Under lördagen cyklade jag och några pöjkar till Matilda för lite häng och grillning. Årets första dopp togs då dessutom. Kollade på film med Matilda mitt i natten och sov över lite spontant. Jag vaknade upp på söndagen med en igentäppt näsa av snor. Mötte upp Malin utanför Ikano och köpte glass. Låndade en kundvagn och hade kul med den ända bort till Lambohov ... där vi kraschade ... med mig i kundvagnen. HAHA. Ni skulle ha sett hur det såg ut. Under kvällen mötte vi upp grabbarna grus. Började må ganska dåligt under kvällen. Snöt mig som attan. Spelade fotboll i mörkret. Matilda och Malin sov över hos mig. Jag vaknade upp med en hink snor i näsan idag. Mysigt. Mådde sämre under dagen. Bakade med flickorna och sen kom Becca och Anhthu. De lämndae huset med mig i skuldkänslor, snor i näsan och chokladsmulor på golvet. Omtumlande dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0