Väskan.

Jösses, jag brände mig rejält på ryggen igår. Det gör riktigt ont, bara att bära en bh gör ont, haha. Inte så smart. Börjar jag passa i hårfärgen nu?

Jag har en annan sak att visa er! Denna fina, fina present fick jag i avslutningspresent. Det är skinnväskan jag kikade på ett par dagar innan jag slutade skolan. Då hade jag inte pengar att köpa den, hade runt hälften haha. Eftersom den kostade 1100 kr så uteblev den. (Det är som vanligt med mig o pengar - inget sparande) Blev överlycklig när jag öppnade det gigantiska paketet. ^^ Nu återstår bara att smörja in den med minkolja eftersom det är skinn o grejer. Orkar inte -.-


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh vilken fin! var finns denna skönhet? :)

2011-07-03 @ 22:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0