Längtan finns alltid där.

Familjen och jag har precis käkat kvällens pizza och idag är jag bara glad för att det är helg - sovmorgon!
Ikväll blir det kanske film, Shutter Island, som jag inte har sett än och jag som hört att det är jättebra.

Det är så synd att snön faller ända in i mars. Värmen borde bli mer dominant och ta sin plats här i Sverige för evigt.
Jag längtar varje dag till Italien. Speciellt Rom som är min favoritstad i hela världen och den härliga värmen och miljön där. Nästa år kanske vi flyger till Rom, Paris eller bilar helt enkelt genom europa.
Jag har kommit fram till att jag är en sån där person som inte kan nöja sig med en sak för länge. Jag vill ha nytt väldigt ofta och jag vill ha förändringar. (Som är positiva såklart). Jag har ingen aning om varför, kanske för att jag flyttade till USA mitt i lågstadiet och fick uppleva en enorm förändring som bara var till min fördel. Nytt innebär nya möjligheter och därför längtar jag till gymnasiet bland annat. Jag längtar bort från Sverige för att börja om på nytt någon annas stans i världen. Denna enorma längtan. Den försvinner aldrig.


Kommentarer
Postat av: ANHTHU

Jättevackra bilder! Verkligen! Jättefin redigering också! (Y)<3

2011-03-19 @ 13:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0