Smärtsam dag.

Skolan var helt ok efter att ha varit en sjukling i tre dagar. Man börjar sakna socialt umgänge. Jag var t.o.m hes efter att ha pratat så lite med folk. Knas.

Av en okänd anledning hade jag superont i magen idag. Plus mensvärk (nedre ryggen). Två vitt skilda saker. All värk gjorde mig trött och helt utmattad. Vid slutet av dagen avtog det som tur var.

Efter skolan stannade några kvar i bildsalen för att fixa lite med spexfotot. Det är lustigt hur otroligt illa vi samarbetar. Det finns folk som är engagerade och verkligen vill. Och så finns det de som är där enbart för att de känner att de måste och flamsar omkring. Det finns så många viljor som inte kan komma överens. När man tänker efter är det inte så konstigt att vi alltid förlorar mot 9A när vi har tävlingar som kräver samarbete.

Ikväll har familjen och jag ätit tacos och nu blir det som valigt på en fredagskväll - slapp framför datorn.
Trevligt trevligt.

Mamma överraskade mig med en M&M's påse idag.

Kommentarer
Postat av: becca

visst blir man trött av att ha ont! Tröttare än vad folk tror :O kram på dig <3

2011-03-27 @ 12:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0