Tänkte lägga mig tidigt ikväll.

Jag tror att jag ska lägga mig tidigt ikväll, typ kvart i 10. Egentligen behöver jag göra SO men jag kommer fungera mycket bättre imorgon om jag är utsövd.

En ganska idiotisk grej händ precis när jag var klar med mitt nationella prov i fysik. När jag precis skulle gå gick min byxknapp sönder. Jag fick sätta mig ner igen för att trixa lite med en nyckelring som jag hade i fickan. Nyckelringen satte jag fast i de båda hålen och vipps så ersatte det knappen! Dock blev det problem när jag skulle gå på toa - fick inte upp nyckelringen.

Ville också berätta att jag fick en sko i ansiktet igår helt oväntat bara sådär. Anhthu fick för sig att jag skulle lukta på hennes sko. Tydligen var hon inte medveten om avståndet mellan mitt huvud och hennes fot då hon prickade mig mitt på näsbenet. Dessutom slog mitt huvud i väggen bakom mig. Aj. Anhthu fick panik. Hon trodde hon hade petat ut ögat på mig. Samtidigt låg Becca i knät på mig då det hände. Hon var liksom inklämd när Anhthu slängde sig över mig för att trösta mig och mitt ansikte. Mig var det inget fel på. Fick inte riktigt chansen att berätta det när Anhthu kraxade sina förlåt och täckte för mitt öga med sina händer. Jag tänkte liksom - Anhthu, vad håller du på med? Jag ser inget, tryck inte ner mina ögonfransar!
Hon bad om ursäkt flera gånger under den stunden. Jag kände för att retas med henne och accepterade inte ursäkterna. Det var skönt att hämnas.


Kommentarer
Postat av: ANHTHU

JAg förstod det OCH anna: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK

YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOU! åh, det kändes skönt att hämnas!

2011-03-16 @ 21:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0