Så enkelt, så enkelt.

Jag har sett klart Shutter Island och den var en riktig thriller. Dock gillar jag inte slutet, det borde ha slutat annorlunda. Jag gillar inte filmer som inte slutar på mitt vis. Jag vill att alla filmer ska sluta lyckligt. Sån är jag. Det är precis som Black Swan - hon dör, man bah "NEEEJ!".

Idag hade jag uppsatt hår hela dagen på grund av att mitt hår absolut inte hade nån volym. Ni vet själva hur äckligt håret ser ut när det ligger slickat mot skallen. Mhm.
På kvällen kom jag på att prova att tuppera underhåret så att jag får mer volym. Jag har aldrig gjort det förut så att det blir ett normalt och fint resultat. Men se, jag lyckades!

Jag använde mig av hårspray som jag sprayade i håret först, sen tupperade jag, sen la jag de sista hårlockarna över det tupperade så att det skulle täckas.
Kolla bara på bilden, håret ser fullt normalt ut!

Undrar hur mycket volym håret skulle få om jag verkligen hade nyduschat hår, det är ju redan en massa volym då ...


Kommentarer
Postat av: ANHTHU

JAG HATAR DIG! VARFÖR AVSLÖJAR DU SLUTET??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? NU Kan jag u inte se filmen :(:(:(

2011-03-19 @ 13:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0